Memòria (1994-2005). 10 anys de la Fundació Ernest Morató

El llibre Memòria (1994-2005). 10 anys de la Fundació Ernest Morató, presentat el 28 de gener de 2006 amb motiu de la celebració del desè aniversari de la Fundació, recull la història de l'entitat des de la seva creació l'any 1994. El llibre permet repassar tots els projectes i totes les activitats organitzades per la Fundació o en les quals ha col·laborat, ordenades cronològicament des de l'any 1995 fins al 2005.

La publicació també inclou un balanç estadístic del Centre de Documentació així com un resum de les consultes rebudes. Així, a través de la memòria es pot seguir l'evolució de la documentació ingressada al Centre de Documentació, com també el tipus de documents catalogats i la seva importància, tant des d'un punt de vista quantitatiu com qualitatiu, en el conjunt del fons documental conservat. També s'inclou un balanç de les consultes rebudes, l'evolució  i la procedència d'aquestes. La memòria és gratuïta per a tots els col·laboradors de la Fundació, grups d'havaneres i particulars.