Des d'aquest apartat podeu comprar discs i llibres d'havaneres. Durant el procés de compra us haureu de registrar al web (si no hi esteu registrats) per indicar l'adreça a la qual voleu que us enviem els productes. Només es fan enviaments a adreces que estiguin dins l'estat espanyol, a la península ibèrica.

A més de la botiga en línia, també podeu adquirir tots aquests articles a les llibreries següents: Llibreria Vitel·la - Espai Fòrum (Palafrugell); Llibreria Vitel·la (L'Escala); Llibreria El Tau (Caldes de Malavella); Llibreria La Guineu (Sant Feliu de Guíxols); Llibreria l'Espiral (La Bisbal d'Empordà); Museu-Arxiu de Montblanc (Montblanc)

Calella de Palafrugell i les havaneres

(Incl. 4% IVA)
10 En Estoc

Llibre reeditat per la Fundació Ernest Morató l'any 2016 amb motiu del cinquantenari de la Cantada de Calella, apareguda arran de la publicació d'aquest llibre l'any 1966. La reedició inclou el CD de la Cantada de can Batlle de 1966, la cantada que va donar lloc a la tradicional Cantada d'Havaneres de Calella de Palafrugell. Autors: Francesc Alsius, Frederic Martí i Joan Pericot. Recopilació de les partitures: Ernest Morató. Transcripció: Frederic Sirés.