Xató

Xató neix de la mà de quatre amics apassionats de la música que amb el temps han anat desenvolupant un estil propi, amb unes veus i sonoritat diferenciades d'altres grups, així com un extens i variat repertori d'havaneres, valsos, balades, boleros i sardanes, sense deixar de beure de les principals fonts del món de l'havanera i del cant de taverna. Tot amb l'objectiu principal de cultivar i difondre aquest gènere amb rigor i qualitat.

Actualment, Xató som en Joan Parellada (tenor), en Josep Vila (acordió) en Jordi González (baríton i direcció musical) i en Ramon Sol (guitarra i veu baixa).

Especificaciones

• Fecha de su fundación: 2000
  • Piezas en repertorio: 46
  • Piezas por concierto: 18
  • Duración aproximada de la actuación: 1h 50'
  • Equipo de sonido: Propi
  • Medio de transporte: Propi
  • Zona donde pertanece el grupo: Barcelona
  • Persona de contacto: Ramon Sol
  • Teléfono de contacto: 600282142
  • Correo electrónico: Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.
  • Dirección: Carrer dels Ferrers, 40, baixos, 08720 Vilafranca del Penedès
  • Discografía: