Vent Fort

Som d'una terra on el vent bufa fort, però també gaudim de la bonança de la mar. Fundat l’any 1996, ens motiva especialment l'estudi, la història i la divulgació de l'havanera, des dels seus inicis fins a l'actualitat i per això el nostre repertori inclou havaneres antigues i noves, algunes de composició pròpia. Avui continuem navegant amb les nostres cançons i acompanyant-vos amb aquesta música marinera que tant ens agrada a tots.

A l’actualitat Vent Fort el formem en Gerard Fígols (1ª veu i acordió) en Toni García (2ª veu i guitarra) i en Xavier Pardina (3ª veu i cofundador del grup)

Especificaciones

• Fecha de su fundación: 1996
  • Piezas en repertorio: 60
  • Piezas por concierto: 18
  • Duración aproximada de la actuación: 1h 45'
  • Equipo de sonido: Propi
  • Medio de transporte: Propi
  • Zona donde pertanece el grupo: Tarragona
  • Persona de contacto: Xavier Pardina
  • Teléfono de contacto: 610801067 977823960
  • Correo electrónico: Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.
  • Dirección: 4890 L'Hospitalet de l'Infant
    Cala Jostell, 7