Ultramar

Ultramar és un grup innovador, dinàmic i creador, amb un estil propi  caracteritzat  principalment pels cuidats arranjaments de les cançons, la variació i harmonia de les veus, i la personal interpretació dels temes originals escollits del repertori internacional i tradicional, així com de composicions pròpies i d’autors contemporanis. La recerca de la màxima qualitat i la bona comunicació amb el públic són la nostra preocupació constant que, afortunadament, es veu recompensada a cada concert  amb la càlida  acollida que sol manifestar la gent que ens segueix i ens escolta. Actualment, Ultramar està format per la Núria Berengueras ( veu, guitarra i cofundadora del grup)  l’Agustí Alonso (veu i acordió) en Joan Ramon (baix, guitarra i veu) i en Rafa Pino, (baix, guitarra i veu)

Especificaciones

• Fecha de su fundación: 2000
  • Piezas en repertorio: 45
  • Piezas por concierto: 20
  • Duración aproximada de la actuación: 2h
  • Equipo de sonido: Propi
  • Medio de transporte: Propi
  • Zona donde pertanece el grupo: Barcelona
  • Persona de contacto: Núria Berengueras
  • Teléfono de contacto: 695589460
  • Correo electrónico: Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.
  • Dirección: Carrer Llevant, 68, 5è 2a, 08400 Granollers
  • Discografía: