Terra Endins

Fa més de quaranta-cinc anys un grup d'amics es van reunir per compartir la seva passió per les havaneres i la música popular. L'objectiu, participar en la 8a Cantada d'Havaneres de Calella de Palafrugell, el dia 3 d'agost del 1974.  El que havia de ser una única cantada, ha esdevingut una llarga trajectòria d'actuacions, amistats, viatges i cantades a tot el nostre territori però també a Cuba, Suïssa, Holanda, Madrid, el País Basc i el País Valencià, entre d'altres. El nostre repertori és un recorregut per les millors havaneres, sardanes i cançons populars de la nostra terra, com La Bella Lola, El meu avi, El canó de Palamós o Girona m'enamora, i temes per descobrir i havaneres pròpies.

Actualment, el grup està format per en Miquel Llorenç a la guitarra i a la veu de tenor, per en Joan Vila Vila a la veu de tenor, en Joan Vila Safont a la veu de baríton, en Joan Velasco a la veu de baix, i Alba Domènech al contrabaix.

Especificaciones

• Fecha de su fundación: 1974
  • Piezas en repertorio: 92
  • Piezas por concierto: 21
  • Duración aproximada de la actuación: 1h 30'
  • Equipo de sonido: Propi
  • Medio de transporte: Propi
  • Zona donde pertanece el grupo: Girona
  • Persona de contacto: Joan Vila Vila
  • Teléfono de contacto: 606543911
  • Correo electrónico: Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.
  • Dirección: Carrer Ibèria, 1, àtic B, 17005 Girona
  • Discografía: