Lunes, 14 Septiembre 2020

Els musicòlegs Anna Costal, Joaquim Rabaseda i Joan Gay presenten el projecte de recerca sobre les primeres havaneres a Catalunya

Dijous, 24 de setembre a les 7 de la tarda, a la Biblioteca de Palafrugell

El projecte de recerca encarregat per la Fundació als musicòlegs i professors de l'ESMUC Anna Costal, Joaquim Rabaseda i Joan Gay serà presentat el dijous 24 de setembre a les 7 de la tarda a la Biblioteca de Palafrugell. Abans de Carmen. Les primeres havaneres a Catalunya és un projecte de recerca innovador que permetrà investigar sobre les primeres havaneres documentades a la Catalunya del segle XIX. Els autors, que situen l'arribada de l'havanera a Catalunya abans de l'estrena de Carmen de Bizet el 1881 a Barcelona, exposaran quins són els objectius d'una recerca que s'allargarà fins a final de l'any 2021.

Inscripció prèvia obligatòria: 972 304 809  / biblioteca@palafrugell.cat

Places limitades!