Neus Mar Grup

Neus Mar s'endinsa al món de l'havanera l'any 2008 de la mà de Càstor Pérez. Amb ell crea l'espectacle L'essència de l'havanera i funden el grup Cubacant juntament amb Xiqui Ramon. Desprès de la mort de Càstor Pérez, actua acompanyada del mestre Josep Bastons fins que l'any 2012 crea el seu propi grup.
Ens ofereix una manera  d'interpretar, de connectar amb el públic, d'entendre i de sentir l'havanera lluny dels estereotips tradicionals amb la veu femenina com a protagonista. Ha actuat en centenars de concerts i cantades arreu del territori català i a fora també i en tres ocasions a la Cantada d'havaneres de Calella de Palafrugell. L'acompanyen Emilio Sánchez ( veu i guitarra), Pep Rius (contrabaix i arranjaments), Sonia Zurriaga (veu i acordió) i Enric Canada (percussió).

Especificaciones

• Fecha de su fundación: juny de 2012
  • Piezas en repertorio: 50
  • Piezas por concierto: 18
  • Duración aproximada de la actuación: 90'
  • Equipo de sonido: Propi i tècnic de so
  • Medio de transporte: Propi
  • Zona donde pertanece el grupo: Girona
  • Persona de contacto: Neus Mar
  • Teléfono de contacto: 657303825
  • Correo electrónico: Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.
  • Dirección: Esclanyà (Begur)
    C/Perdiu, 6

Canción de muestra