Mariners de Riera

El grup ha volgut sempre ser molt fidel a l’estil dels vells tercets que van preservar l’havanera com a cant de taverna a la primera meitat del segle XX. És per això que la instrumentació es limita a una guitarra, i que la vocació del grup és cantar bàsicament havaneres antigues – de principis de segle – vingudes de Cuba o composades aquí, sense renunciar a interpretar algunes de les havaneres i valsets moderns més bonics i amb més sabor.

Actualment el grup està integrat per Jordi Casas (baix), Joan Castelló (baríton), Xavier Delgado (tenor i guitarra) i Jordi González (tenor)

Especificaciones

• Fecha de su fundación: 1982
  • Piezas en repertorio: 70
  • Piezas por concierto: 20
  • Duración aproximada de la actuación: 1h 30'
  • Equipo de sonido: Propi
  • Medio de transporte: Propi
  • Zona donde pertanece el grupo: Barcelona
  • Persona de contacto: Joan Castelló
  • Teléfono de contacto: 636480602
  • Correo electrónico: Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.
  • Dirección: 08230 Matadepera
    Passeig Àngel Guimerà, 58