La Guingueta

El nostre repertori gira al voltant de l'havanera i la cançó de taverna amb alguna pinzellada de la Nova Cançó i cançons pròpies. La diversitat d'experiències musicals anteriors dels components del grup -cançó d'autor, rock, flamenc, cant coral- li dona el color particular que oferim en cada concert. Totes les peces les arrangem cercant la varietat en la instrumentació i en la polifonia, jugant amb el mestissatge dels ritmes. En cada concert cerquem la complicitat i la participació del públic amb una posada en escena plena de de sensibilitat frescor i entrega. La Guingueta som en Jordi Giralt (veu tenor, baix i ukelele), Salvador Millera (veu baríton, acordió diatònic i harmòniques) Pere Regordosa (veu baix, guitarra i percussions fines) i Diego Paque (percussions i cors).

Especificaciones

• Fecha de su fundación: 2014
  • Piezas en repertorio: 33
  • Piezas por concierto: 18
  • Duración aproximada de la actuación: 90'
  • Equipo de sonido: Propi
  • Medio de transporte: Propi
  • Zona donde pertanece el grupo: Barcelona
  • Persona de contacto: Jordi Giralt
  • Teléfono de contacto: 687 06 47 48
  • Correo electrónico: Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.
  • Dirección: Igualada
    Carrer Aurora, 57