L'Empordanet

L’Empordanet ens sentim representants d'una renovació generacional amb la vocació de cantar els repertoris que al llarg dels anys han esdevingut més tradicionals o bé aquelles cançons que corren el perill de quedar en l'oblit. Això no treu que vulguem mirar de reüll al futur incloent al repertori cançons de composició pròpia. En el nostre repertori volem reflectir experiència i renovació generacional, respecte per la tradició i desig d'innovació, rigor i festa, espontaneïtat i cura. Tot plegat amb una instrumentació elaborada.

Avui l’Empordanet som en Lluís Bofill (guitarra i veu i director de l'Empordanet), Xavi Jonama (veu), i Daniel Regincós (violencel i veu).

Especificaciones

• Fecha de su fundación: 2003
  • Piezas en repertorio: 30
  • Piezas por concierto: 20
  • Duración aproximada de la actuación: 1h 15
  • Equipo de sonido: Propi
  • Medio de transporte: Propi
  • Zona donde pertanece el grupo: Girona
  • Persona de contacto: Francesc Xavier Jonama Casellas
  • Teléfono de contacto: 654520990
  • Correo electrónico: Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.
  • Dirección: Carrer Cases Noves, 24, 17200 Palafrugell
  • Discografía: