Faroners de Calella

Faroners de Calella és un grup d'havaneres i cant de taverna fundat el 2017. La nostra formació és de tres veus amb dues guitarres i contrabaix. En el nostre repertori incloem havaneres, valsets, sardanes i d'altres peces de diferent estil. La durada de l'actuació és d'hora i mitja i disposem d'equip de so i il·luminació. Tot i ser un grup jove, la direcció d'en Lluís Sarriera, amb més de trenta anys en el món de l'havanera, ens permet assolir un gran repertori. La formació està integrada per Lluís Sarriera Rojas (veu i guitarra), Lluís París Muñoz (veu i guitarra) i Josep Barri i Vila (veu i contrabaix).

Especificaciones

• Fecha de su fundación: 2017
  • Piezas en repertorio: 60
  • Piezas por concierto: 18
  • Duración aproximada de la actuación: 1h 30'
  • Equipo de sonido: Propi
  • Medio de transporte: Propi
  • Zona donde pertanece el grupo: Barcelona
  • Persona de contacto: Lluís Sarriera
  • Teléfono de contacto: 609879914
  • Correo electrónico: Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.
  • Dirección: Calella
    Carrer de la Bruguera, 29, baixos, 2