Friday, 29 May 2020

Se suspèn la Cantada de Calella del 2020

Per primera vegada en 54 anys la Cantada de Calella, que enceta la temporada d'estiu a la Costa Brava, no es farà. La crisi de la Covid-19, la incertesa generada i la falta de concreció sobre les capacitats i l'organització d'aquest tipus d'espectacles del pla de desescalada són alguns dels factors que han forçat als organitzadors, l'Ajuntament de Palafrugell i l'Institut de Promoció Econòmica, a cancel·lar la Cantada, que és també un dels esdeveniments de la cultura popular més arrelats a Catalunya.

Des del Patronat de la Fundació, entenem la decisió i, al mateix temps, ho lamentem pel conjunt de músics, intèrprets, professionals i empreses cridats a participar-hi, així com també pel sector turístic i cultural vinculat amb l'esdeveniment.

Com ja vam anunciar en el comunicat de fa un mes reiterem la crida a les administracions públiques i al sector privat perquè promoguin el patrocini cultural i el suport econòmic en aquest sector musical i cultural.

Situation map