Thursday, 10 May 2018

Projecció del documental "La Paloma" de Sigrid Faltin

Divendres, 23 de juliol , a les 7 de la tarda a la Biblioteca de Palafrugell

Divendres, 23 de juliol, a les 7 de la tarda, es projectarà a la Biblioteca de Palafrugell, el documental La Paloma de la directora i realitzadora de cine i televisió alemanya Sigrid Faltin. Rodat en set països diferents, el documental  La Paloma , la cançó que ostenta el rècord d'haver estat la més gravada de la història -fins i tot més que el Yesterday dels Beatles- explica com l'havanera del basc Sebastián Iradier ha passat a formar part de la cultura d'aquests set països i ofereix les múltiples versions que s'han fet. Una història de tres continents que sorprèn i commou l'espectador. L'activitat ha estat organitzada per la Biblioteca de Palafrugell i la Fundació Ernest Morató i està inclosa dins dels actes de la Festa Major.

L'entrada és gratuïta, però és necessari realitzar una inscripció prèvia obligatòria al telèfon 972 304 809 o a l'adreça electrònica biblioteca@palafrugell.cat. L'aforament serà limitat.

Situation map