Monday, 14 December 2020

La Fundació digitalitza un centenar de partitures musicals

L'accés a la documentació és obert i gratuït i permet consultar més de 700 partitures

La Fundació ha finalitzat les tasques de digitalització de l'any 2020 que ha permès disposar de prop d'un centenar de partitures musicals digitalitzades. Aquestes composicions se sumen a les que s'han digitalitzat gràcies als projectes de digitalització successius dels darrers tres anys que han possibilitat que actualment, l'entitat disposi de 707 partitures digitalitzades.  A l'hora de digitalitzar i editar la col·lecció, s'ha seguit el mateix protocol dels anys anteriors: s'edita només el guió musical de la composició i es prioritzen les composicions més consultades o sol·licitades i aquelles que l'estat de conservació requereix una edició i digitalització.

Les partitures estan disponibles a través del web de la Fundació i  l'accés  és obert i gratuït. A més a més, a partir d'ara ja podeu fer les cerques de la partitura per paraula clau continguda en el títol o bé en els cognoms dels autors o autores de la música i de la lletra.

El projecte de digitalització del 2020 ha estat possible gràcies al suport del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i forma part dels actes del 25è aniversari de la Fundació.

Situation map