Friday, 30 April 2021

IV Cicle d'activitats 2021

Per quart any consecutiu la Fundació Ernest Morató organitza el IV Cicle d'activitats amb un programa d'actes que s'inicien el mes de maig i finalitzen el proper mes de novembre. El programa inclou dues taules rodones, la projecció d'un documental, el lliurament dels Premis 2/4 i la inauguració d'una placa dedicada al músic i investigador Càstor Pérez, ajornada l'any passat per la pandèmia del Covid-19.

Us recomanen que, en cas de voler assistir a una o més d'aquestes activitats, consulteu periòdicament la web de la Fundació on s'actualitzaran els continguts de tots aquests actes.

Divendres, 21 de maig
Hora: 19.00h
Lloc: Pati de la Biblioteca de Palafrugell
Taula rodona a l'entorn dels llibres Havaneres del segle XIX a Catalunya, de Miquel Peralba i La música entre Cuba i Catalunya, d’Arsenio Rodríguez Quintana.
Actuació musical i interpretació d’havaneres del segle XIX, a càrrec d’Indira Ferrer-Morató, soprano, i Lluís Bofill, guitarrista.
Entrada gratuïta. Inscripció prèvia obligatòria al telèfon 972 304 809 o a l’adreça electrònica biblioteca@palafrugell.cat. Aforament limitat. Organitza: Fundació Ernest Morató i Biblioteca de Palafrugell

Diumenge, 20 de juny

Hora: 9.30 - 13-30 Lloc: Plaça Nova (Palafrugell)

Celebració del Dia de la Música. Mostra, venda i signatura de discografia d'havaneres pels grups associats

Divendres, 2 de juliol
Hora: 19.00h
Lloc: Hotel Alga (Avinguda Joan Pericot Garcia, 55 - Calella de Palafrugell)
Taula rodona: Carles Sentís i les havaneres de Calella de Palafrugell. Amb la participació de: David Sentís, Carles Alsius, Lluís Medir i Joan Vigas. Modera: Enric Frigola
Entrada gratuïta. Inscripció prèvia obligatòria al telèfon 972 61 15 14 o a l'adreça electrònica funda@fundacioem.com. Aforament limitat. Organitza: Fundació Ernest Morató i Associació de Veïns i Amics de Calella

Divendres, 23 de juliol

Hora: 19.00h. Lloc: Pati de la Biblioteca de Palafrugell. Projecció del documental La Paloma, de la directora Sigrid Faltin.
Entrada gratuïta. Inscripció prèvia obligatòria al telèfon 972 304 809 o a l'adreça electrònica biblioteca@palafrugell.cat. Organitza: Fundació Ernest Morató i Biblioteca de Palafrugell

Lliurament dels Premis 2/4 al programa radiofònic Sons a cau d'Orella i a l'Associació Cultural Penya Xíndries
Dijous, 5 d’agost. L'Escala (Cantada d'Havaneres de l'Escala)
Dissabte, 21 d'agost. Sant Pol de Mar (Firamar-Festival d'Havaneres)