Divendres, 16 Octubre 2020

TV Costa Brava retransmetrà avui en directe la taula rodona dedicada a Càstor Pérez

L'acte es podrà seguir a partir de les 7 de la tarda

Atès que s'han exhaurit les places per assistir a la taula ronda que celebrem avui dedicada al  músic, compositor, intèrpret i investigador de l'havanera Càstor Pérez Diz (1955-2010) us informem que podreu seguir l'acte en directe, que retransmetrà TV Costa Brava pel seu canal de you tube a partir de les 19.00h de la tarda.

Podreu seguir l'emissió en directe de la taula rodona i de l'actuació musical del grup L'Empordanet a través de l'enllaç que facilitarà, a partir de les 7 de la tarda, el web de l'Ajuntament de Palafrugell: www.palafrugell.cat

Finalment, també us volem informar que l'activitat presencial es manté per totes les persones que us heu pogut inscriure.

Fotografia: Actuació de Càstor Pérez Diz i Francesc Ramon Solés “Xiqui” en un homenatge a Frederic Sirés al Centre Fraternal el 13 de juny de 1975. Foto Jordi Massoni Alemany. Arxiu Municipal de Palafrugell.