Dilluns, 07 Setembre 2020

Recordem a Eduardo Sánchez de Fuentes

Tal dia com avui, el  7 de setembre de 1944, va morir el cèlebre compositor i musicòleg cubà Eduardo Sánchez de Fuentes

Eduardo Sánchez de Fuentes ens va deixar un llegat musical extraordinari amb composicions tan inspirades com la cèlebre havanera "Tu". Una cançó que acabà convertint-se gairebé com un himne per Cuba. Curiosament a casa nostra l'havanera "Tu" va prendre el títol de "Tecla”. Sánchez de Fuentes també és autor d'altres partitures molt destacables com ara "Íntima", “Mírame así” o bé la suite per orquestra "Bocetos Cubanos". Estudià sota el mestratge dels músics Anckermann i Cervantes.
Fou condecorat amb la gran creu de l'orde de la Croce de Oro d'Itàlia, Palmes acadèmiques de França, orde reial de Jordi I de Grècia, etc.