Dimecres, 22 Setembre 2021

Publicades les ponències del VI Congrés Internacional de l'Havanera

Enric Frigola, president de la Fundació, hi va participar amb la ponència "Descobrint l'havanera mexicana a Catalunya"

El passat mes de juliol va tenir lloc el VI Congrés Internacional de l'Havanera, on es van presentar una desena de ponències  sobre el desenvolupament del gènere de l'havanera en el conjunt de l'Estat espanyol, Filipines i en alguns països d'Amèrica Llatina, com Venezuela, Mèxic o l'Argentina,. L'àudio íntegre de totes les ponències s'acaba d'editar en vídeo i l'organització del Congrés està treballant també en l'edició d'una publicació que contindrà el text íntegre de les ponències presentades.

El president de la Fundació hi va participar amb una ponència sobre l'havanera mexicana i també hi van prendre part la soprano Indira Ferrer-Morató i el músic i compositor Antoni Mas, ambdós patrons de la Fundació, que van interpretar l'havanera mexicana "La golondrina".

Podeu visualitzar tots els continguts de les ponències en aquest enllaç:

https://habaneras.org/congreso-internacional-de-la-habanera-torrevieja/videos-ponencias/ amb la contrasenya d'accés: congresohabaneratorrevieja2021