Dimecres, 02 Juny 2021

Publicades les composicions finalistes del 13è Concurs de Composició d'Havaneres Josep Bastons

El veredicte final del jurat es farà públic dissabte 21 d'agost durant el Festival d'Havaneres Firamar

El jurat del concurs de Composició d'Havaneres Josep Bastons-Vila Sant Pol de Mar ha fet públic la relació de finalistes del 13è concurs, que se celebra cada mes d'agost en aquesta localitat del Maresme. Les composicions finalistes són:

-El corn marí. Lletra i música de Joan Martínez Díaz

-Avi, no surtis a la mar. Lletra i música: Carles Cors Molas

-La memòria de l'aigua. Lletra: Raquel de Nadal Alonso. Música: Jordi Grau Segarra

El veredicte final es farà públic durant el 19è Festival d'Havaneres de Firamar, que se celebrarà dissabte 21 d'agost a partir de les 10 del vespre. El jurat ha estat format per persones qualificades dins del món de la música i de les lletres, especialment, dins del món de l'havanera.

Enguany el Festival d'Havaneres Firamar comptarà amb els grups Barca de Mitjana, Arjau i Port Bo. El dia abans, divendres 20 d'agost, tindrà lloc la cantada d'havaneres amb Neus Mar Grup.