Divendres, 03 Juliol 2020

Publicades les composicions finalistes del 13è Concurs d'Havaneres Josep Bastons

L'organització del Concurs de Composició d'Havaneres "Josep Bastons", l'AC. Penya Xíndries i l'Ajuntament de Sant Pol de Mar, ha fet públic les composicions finalistes del 13è concurs. El veredicte final se sabrà el 22 d'agost, a partir de les 10 del vespre, en el transcurs del Festival d'Havaneres Firamar.

Les composicions finalistes són:

• De bat a bat, lletra de Xavier Jonama Casellas i música de Lluís Bofill Hugas.
  • A la tarda, lletra i música de Jordi Rubau Andújar.
  • Com un estel, lletra i música de Ricard Cors i Boix

El jurat ha estat format per persones qualificades dins del món de la música i de les lletres, especialment dins del món de les havaneres

Enguany i degut a la Covid-19 s'oferirà una versió diferent del Festival d'Havaneres. Es comptarà amb el grup Port Bo i, sempre que sigui possible, amb les atuacions dels tres finalistes del concurs.