Dilluns, 04 Juliol 2022

Neus Mar i Emilio Sánchez presenten el concert "El camins de l'havanera"

Dijous, 7 de juliol a les 7 de la tarda, al Pati de la Biblioteca de Palafrugell

La cantant Neus Mar, acompanyada del guitarrista Emilio Sánchez inicien aquest dijous dia 7 de juliol el cicle de concerts i activitats al pati de la Biblioteca de Palafrugell. Amb el títol "Els camins de l'havanera" oferiran un concert divulgatiu on s'explicarà què és el gènere de l'havanera, quan apareix, com evoluciona i quins són alguns dels seus principals compositors i intèrprets. A través de la paraula, la imatge i la música s'oferirà una vetllada musical en clau femenina on no hi faltaran temes com Veinte Años, Mariner de terra endins, Vestida de nit o Mare vull ser pescador.

L'activitat és gratuïta i l'aformanent serà limitat.

Inscripcions 972 304 809 o a l’adreça electrònica: biblioteca@palafrugell.cat. ÚLTIMES PLACES DISPONIBLES!