Dilluns, 26 Octubre 2020

La Fundació rep una cessió de documents sobre les primeres edicions de la Cantada de Calella

La documentació ha estat cedida per Maria Alsius, filla de Francesc Alsius

La senyora Maria Alsius Juriol, filla de Francesc Alsius, un dels impulsors de les primeres cantades a Calella de Palafrugell ha cedit a la Fundació un plec de documents referents a les primeres edicions de la Cantada de Calella de Palafrugell. La documentació cedida reuneix fotografies, programes i reculls de premsa, datats entre 1967 i 1985, que aporten informació d'interès sobre les primeres edicions de la Cantada. A més a més, s'han cedit fotografies de cantaires calellencs dels anys cinquanta i seixanta, cançoners manuscrits i mecanografiats i altres programes. La documentació serà consultable, una vegada catalogada, al Centre de documentació de la Fundació.

Entre la documentació cedida, trobem aquesta fotografia de la Cantada de Calella de Palafrugell, a la plaça del Port-Bo, datada als anys setanta. (Foto Puignau).