Dimecres, 10 Març 2021

La Fundació presenta la memòria d'activitats de l'any 2020

El web de la Fundació va registrar l'any 2020 més de 14.000 visites i més de 21.000 descàrregues de partitures

La Fundació ha presentat la memòria d'activitats de l'any 2020. Malgrat la pandèmia i les mesures restrictives al sector cultural, s'han pogut organitzar algunes activitats amb totes les mesures de seguretat necessàries. Així, s'ha continuat amb la programació del cicle de conferències i activitats, en què es va programar una xerrada-audició a càrrec del músic i comunicador Esteve Molero, la presentació del projecte de recerca Abans de Carmen. Les primeres havaneres a Catalunya, impulsat també l'any 2020 per la Fundació, a càrrec dels musicòlegs i professors Anna Costal, Joan Gay i Joaquim Rabaseda, i la taula rodona en homenatge a Càstor Pérez, que va comptar amb la participació de Francesc Sànchez Carcassés, Fèlix Pérez, Xavier Jonama i Lluís Bofill.

La memòria també recull l'acte institucional  del 25è aniversari, celebrat el mes de febrer del 2020 i el projecte de digitalització de partitures anual, que permet consultar amb accés obert i gratuït més de 700 partitures a través del nostre web. En aquest sentit, aquest portal va registrar l'any 2020 més de 14.000 visites i i més de 21.000 descàrregues de partitures.

Totes aquestes dades i altres activitats desenvolupades les trobareu explicades amb més detall en la memòria adjunta: