Dilluns, 04 Octubre 2021

La Fundació obre una botiga on line amb 800 partitures

Els usuaris del nou servei podran descarregar partitures en formats PDF i FINALE

Aquest mes d'octubre la Fundació ha posat en marxa una botiga on line que permetrà posar a disposició de músics, compositors, intèrprets, investigadors i  persones interessades en el gènere unes 800 partitures. La novetat que s'incorpora a la botiga respecte a l'anterior sistema descarregable de partitures és que des de la pàgina web es podrà baixar la partitura en format PDF i, en alguns casos, la partitura en format FINALE, que permet l'edició musical i la incorporació d'arranjaments. En cadascuna de les 800 partitures que s'incorporen a la botiga on line es detalla el format que s'ofereix. La botiga mantindrà el cercador de partitures, que permet cercar la partitura pel títol, autor o paraula clau i que possibilita accedir a la partitura cercada de manera ràpida i senzilla. Actualment, estem treballant per incorporar durant els propers mesos els formats FINALE en totes les partitures que s'ofereixen a la botiga.

En la botiga hi podreu localitzar les partitures d'havaneres i de cançó de taverna més conegudes, populars o d'autors desconeguts, de compositors i lletristes catalans contemporanis (Josep Bastons, José Luis Ortega Monasterio, Antoni Mas, Carles Casanovas, Tòfol Mus, Josep Mª Roglan, Càstor Pérez, Ricard Viladesau...) i compositors cubans o de la restat de l'Estat, com Eduardo Sánchez de Fuentes o Sebastián Iradier, entre molts d'altres.

Els col·laboradors de la Fundació, ja siguin grups o particulars, gaudiran d'un descompte del 40% per a totes les partitures que s'ofereixin a la botiga.

Accés a la botiga on line