Divendres, 25 Març 2022

La Fundació obre una botiga en línia amb la discografia dels intèrprets d'havaneres

Els discos també es poden adquirir en sis llibreries

A finals d'aquest mes de març la Fundació ha obert una botiga on line on s'ofereixen els discos i les darreres novetats discogràfiques dels intèrprets d'havaneres. De moment, a través de la botiga es poden aquirir més d'una trenta de discos - a més d'edicions pròpies de la Fundació - dels grups i solistes que coll·laboren amb l'entitat. Aquest vol ser un recurs més per donar a conèixer les activitats dels músics i especialment la seva producció discogràfica.

Els discos i llibres que s'ofereixen en aquesta botiga també es poden adquirir en un total de 6 llibreries - tot i que és possible que aquest nombre s'amplïi durant aquest any - amb les quals la Fundació ha arribat a un acord perquè puguin comercialitzar tots aquests articles.  En concret, es tracta de les següents  llibreries: Llibreria Vitel·la - Espai Fòrum (Palafrugell); Llibreria Vitel·la (L'Escala); Llibreria El Tau (Caldes de Malavella); Llibreria La Guineu (Sant Feliu de Guíxols); Llibreria l'Espiral (La Bisbal d'Empordà); Museu-Arxiu de Montblanc (Montblanc).