Dilluns, 12 abril 2021

La Fundació edita un catàleg digital d'intèrprets d’havaneres

El catàleg és un recurs per facilitar la consulta i la contractació dels serveis dels intèrprets d'havaneres, que ha experimentat un important retrocés per la crisi en el sector cultural derivada de la Covid-19.

La Fundació acaba d'editar un catàleg digital de grups d'havaneres associats a l'entitat. El catàleg recull un total de 30 grups i solistes que interpreten havaneres en el conjunt de Catalunya i les Illes Balears i proporciona informació sobre cada formació, facilitant les dades de contractació i el material de promoció de cada grup. El catàleg recull també les dades descriptives i tècniques dels intèrprets d'havaneres, la discografia i un vídeo de mostra per tal que les institucions i persones interessades en contractar els serveis d'un grup o solista d'havaneres puguin escoltar la seva música i el seu estil.

En ser un recurs digital, el catàleg s'actualitzarà de manera constant a mesura que els grups publiquin novetats discogràfiques o vulguin difondre noves activitats.

La publicació ha comptat amb el patrocini del grup empresarial Bardinet- Rom Pujol.