Dilluns, 05 Juliol 2021

La Fundació aplicarà una bonificació del 20% a les quotes dels intèrprets associats

L'acord va ser pres en la darrera junta del Patronat del 2 de juliol

El passat divendres 2 de juliol el Patronat de la Fundació Ernest Morató va realitzar la primera reunió de l'any. La sessió ordinària, celebrada a l'Hotel Alga de Palafrugell, va permetre informar al Patronat de les activitats i projectes que s'han realitzat i de tots aquells que s'estant programant per l'any 2021.

Entre els acords presos, destaquem que el Patronat va aprovar, per segon any consecutiu, aplicar una bonificació a les quotes dels grups associats, atès que la normalització en la programació de cantades i concerts d'havaneres no s'ha assolit del tot. També va ser aprovada la creació de la botiga on line en el web de la Fundació i el projecte educatiu de cantata d'havaneres que s'oferirà als centres educatius d'educació primària gironins al curs vinent.