Dilluns, 20 Desembre 2021

La cantant Núria Berengueras, nova patrona de la Fundació

A l'actualitat presideix també l'Associació d'Amics des Havaneres Port Vell de Barcelona

La cantant Núria Berengueras Costa s'ha incorporat al Patronat de la Fundació Ernest Morató. El patronat va aprovar la seva incorporació el passat 27 de novembre i aquest mes de desembre s'ha formalitzat la seva incorporació.

Núria Berengueras porta vinculada la món de l'havanera més de 40 anys, una trajectòria que l'ha portat a actuar per tot el territori català, arreu de la península i part de l'estranger. L'any 1978 va fundar juntament amb Andreu Tura, Joan Colomer i Antoni Uyà el grup Quatre Veus, i es va convertir en la primera dona que va liderar un grup d'havaneres català. El 1989 va crear l'espectacle Antologia de l'Havanera i va impulsar la Trobada d'havaneres de Granollers. D'ençà l'any 2000 Quatre Veus va passar a anomenar-se Ultramar, formació de la qual encara n'és component.  A l'actualitat presideix l'Associació Amics de les Havaneres Port Vell de Barcelona.