Dijous, 28 Mai 2020

L'Havanera a la Ràdio

Programació del 27 de novembre al 3 de desembre

Aquesta setmana a Sons de la terra:

L'entrevista anual al director cultural i del disc de La Marató de TV3, Àngel Lacalle, combinada amb molta música del disc de La Marató d'enguany. A més a més hi haurà havaneres, cants de taverna, música tradicional catalana, actualitat havanerística i molt més. Amb el nostre segell de catalanitat, però alhora, un programa totalment inclusiu. Us hi esperem!

Aquesta setmana a La Xefla (programa 702):

No vull ser pescador (Grup Gavina), El abanico (Cantaires del Montgrí), El canó de Palamos (l'Empordanet), Els vaixells de Stankiarrasi (Xarxa), Habaneras (coral Via Cantorum), Te odio (Carlos Puebla), La festa dels estels (SE), La comparsa-musical (Sandra Fonte), La nostra Lola (Marinada) La paloma (Mariners de Riera), La premianenca (Barca de Mitjana), Quien te bautizó (Compay Segundo) Rosina (Rom de Canya)

Aquesta setmana, a Cau d'orella: Magazín del novembre de 2021

Nou magazín mensual corresponent al mes de novembre de 2021 i amb les seccions habituals com: Novetats, Racó de Cançons, Efemèrides, Músiques ibèriques i molt més

SONS A CAU D'ORELLA - RÀDIO L'ESCALA

Joan Brugués
Dissabtes a les 10 del matí, dimecres a les 11 del matí
Aquest programa s'emet també per 40 emissores més de LA XARXA

Web del programa:  https://acaudorella.jimdo.com

Web del programa a la Xarxa de Comunicació Local: http://www.alacarta.cat/sons-a-cau-dorella-radio

LA XEFLA - RÀDIO PALAFRUGELL - MATARÓ RÀDIO - RÀDIO PREMIÀ DE MAR

Lluis Armengol

La Xefla, havaneres i cant de taverna, un programa produït  i presentat per Lluís Armengol.

L’espai inclou un repàs de les havaneres i els cants de taverna de totes les èpoques, així com entrevistes amb grups d’havaneres, podeu escoltar-lo a:

www.mataroaudiovisual.cat i Mataró Ràdio 89.3FM

Diumenge a les 13:00h, dilluns a les 06:00h,

www.radiopremiademar.org i Ràdio Premià de Mar 95.2FM

Dilluns a les 22:00h,

www.radiopalafrugell.cat i Ràdio Palafrugell 107.2FM

Diumenge a les 10:00h, dimarts a les 02:00h, dijous a les 21:00h

SONS DE LA TERRA - RÀDIO ESTEL

Gerard Carrión

Cada dissabte de 8 a 9 del matí.

Programa creat l'any 2010, i que enguany emet la 12a temporada, dedicat al món de l’havanera, el cant de taverna i la música tradicional catalana, en definitiva, a fer difusió de la cultura del nostre país. Amb una certa freqüència conversem amb un grup d’havaneres per conèixer la seva trajectòria professional, les novetats discogràfiques, els seus projectes i sobretot la seva música. Pels nostres estudis, gairebé, han passat tots els grups d'havaneres que hi ha a Catalunya. A més a més hi ha molta actualitat havanerística, actes d'agenda, peticions i molt més!

S'emet a través de les 12 freqüències de Ràdio Estel, també a través de l'app del mòbil, de la tauleta i, òbviament des del web: https://www.radioestel.cat/programes/sons-de-la-terra, en directe o després a la carta.

A l'any 2015 vam rebre el Premi 2X4.

Per qualsevol suggeriment, petició o proposta: sonsdelaterra@radioestel.cat o bé trucant al 93 409 27 77 (deixant el vostre nom, cognoms, població, i explicació breu).

LA TAVERNA - RÀDIO BLANES

Ramon Soto