Dilluns, 08 Novembre 2021

Ha mort en Carles Pastor

Era membre del grup Cabotatge i havia publicat el llibre "100 cançons"

El passat 4 de novembre va morir el cantant d'havaneres Carles Pastor. Enginyer industrial de professió, va dedicar bon part del seu temps lliure a la música i a les havaneres en particular. Es va iniciar en el món de la música com a cantautor i després d'instal·lar-se a Girona va formar part dels grups El Taper i la Taverna. En els últims anys, havia format part del grup Cabotatge, del qual n'era fundador. Va gravar en Ep de vinil el 1968 i un total de 5 treballs discogràfics amb grups d'havaneres. L'estiu passat va presentar el seu llibre "100 cançons" amb en Francesc Sánchez Carcassés i en Carles Casanovas a la Biblioteca de Palafrugell.

El Patronat de la Fundació vol traslladar el seu més sincer condol a la família i amics.