Dimecres, 24 Novembre 2021

Fes un donatiu per la Marató de TV3

Divendres, 26 de novembre es projecta el documental "La Paloma" a Calella

El proper divendres 26 de novembre, tothom que vulgui fer un donatiu per la Marató de TV3 participant amb una activitat vinculada amb les havaneres ho podrà fer a través d'una iniciativa que ha promogut l'Associació Foment de l'Havanera de Calella. L'entitat ha organitzat la projecció del documental "La Paloma" a l'Auditori "Can Saleta" de Calella, a partir de les 8 del vespre.

Dirigit per la directora alemanya Sigrid Faltin i rodat en 7 països diferents,el documental mostra com l'havanera del basc Sebastián Iradier ha passat a formar part de les diverses culturales del món i ofereix les múltiples versions que s'han fet. Una història de tres continents i set països  que sorprèn i commou l'espectador.