Divendres, 17 Juliol 2020

Bonificació del 50% a les quotes dels grups associats

El passat divendres 10 de juliol el Patronat de la Fundació Ernest Morató va realitzar la primera reunió de l'any. La sessió ordinària, celebrada a la sala d'actes del Teatre Municipal de Palafrugell amb les directrius de seguretat i prevenció que dicten les autoritats competents, va permetre informar al Patronat de les activitats i projectes que s'han realitzat i de tots aquells que s'estant programant pels anys 2020 i 2021.

Atès l'impacte que ha tingut la Covid-19 en les programacions culturals i en especial en la contractació de grups d'havaneres, en la  reunió  es va aprovar per unanimitat una bonificació del 50 % de les quotes dels grups associats per l'any 2020.

D'entre els acords presos, destaquem també l'aprovació, per unanimitat, de la incorporació al Patronat del Sr. Francesc Vaqué. Vaqué, amb una llarga relació amb les havaneres, és membre també de la junta directiva de l'Associació de Veïns i Amics de Calella,  va ser membre del grup Ventijol de Palamós, ja desaparegut, i ha estat regidor de turisme de l'Ajuntament de Palafugell, essent el responsable del muntatge de la Cantada de Calella.