Divendres, 05 Març 2021

El músic Albert Prat, del grup Els Pescadors de l'Escala, cedeix vint-i-sis partitures musicals

Les partitures cedides ja es poden consultar en línia en el cercador de partitures del web de la Fundació

El compositor, músic i intèrpret Albert Prat, del grup Els Pescadors de l'Escala, ha cedit a la Fundació vint-i-sis partitures de composició pròpia. Prat, que és acordionista i director artístic i musical del grup Els Pescadors de l'Escala, ha composat durant aquest període diferents havaneres i temes mariners. Ara, part de la seva obra ja es podrà consultar al web de la Fundació.

Entre les partitures cedides, trobem peces com "La cançó de l'indiano", "La festa dels Pescadors" o "Lladre d'amor" amb lletra de Quim Mas, que és l'autor de moltes de les lletres de les partitures cedides. Quim Mas és component del grup Els Pescadors de l'Escala i a més de cantant és actor i director teatral. També s'han cedit altres partitures com "Tramuntana amiga meva" amb  música d'Albert Prat i lletra de Clara Sánchez-Castro o "El cargol de mar", amb lletra de Miquel Espigulé