Dimecres, 15 Desembre 2021

El grup La Ribera s'incorpora a la Fundació

Combina havanera clàssica i contemporània i l'any 2021 ha publicat el seu seu darrer treball

Donem la benvinguda al grup d'havaneres La Ribera, que s'incorporen al grup d'intèrprets amics de la Fundació. El grup va néixer  l'any 2012 amb intèrprets provinents d’altres formacions i configura actualment el seu espectacle arran de l’havanera tradicional de finals del segle XIX i principi del XX i la de composicions associades a la dècada dels 80 o 90. La formació combina entre valsos, corrandes i principalment havaneres. En el format de quartet les diverses veus prenen com a base musical guitarra, acordió i -alternativament- contrabaix i violí. També actua en la configuració de tercet amb el mateix nom i en el de duet amb el nom de Mar Serena, amb veus i guitarra/acordió com a base musical.

L'any 2021 han publicat el seu darrer treball: Era un bell mar

Si en voleu saber més d'ells, podeu cliqueu aquí. A part de la informació del grup trobareu també una exhaustiva exposició sobre el disc de vinil i l'havanera amb una relació molt completa dels discs d'havaneres editats en vinil a Catalunya i Espanya!