Divendres, 15 Gener 2021

El grup d'havaneres Arjau presenta amb Lildami l'havanera LGTBI "Ramiro"

El grup Arjau ha participat amb el raper  Lildami en “Ramiro”, una havanera amb què el raper terrassenc vol reivindicar les seves arrels mediterrànies i homenatjar els avis i les àvies.  “Ramiro” explica una història atípica dins d’aquest gènere de l’havanera que acostuma a cantar històries de mariners que feien les Amèriques i les seves estimades. En aquesta ocasió, Lildami ho capgira i presenta una història d’amor entre dos homes en una època on les relacions homosexuals eren tabú. “Ramiro” és, doncs, una nova idea esbojarrada del líder de l’urban català que deixa descobrir la seva faceta més melòdica i sensible i que a la vegada el continua confirmant com un dels artistes més arriscats, desacomplexats i valents de l’escena musical catalana.

El videoclip, rodat a Calella de Palafrugell, L’Escala i Cadaqués -com no podia ser d’altra manera-, compta amb la presència d’Arjau junt amb els artistes urban que hi canten. La realització la firma Jordi Lops, un jove multidisciplinar en creació audiovisual que ja s’ha encarregat de clips d’artistes com Teuma Thug, Senyor Oca o Leïti Sene.