Dilluns, 31 Mai 2021

Diumenge 20 de juny celebrem el Dia de la Música

Vine, coneix els músics que interpreten l'havanera i escull el disc que més t'agradi!

Diumenge 20 de juny  la Fundació oferirà a la Plaça Nova de Palafrugell, durant tot el matí, una mostra de discografia d’havaneres amb una trentena d’edicions i propostes discogràfiques. La mostra s'ha dut a terme gràcies a més d'una desena de grups i d'intèrprets d'havaneres que hi exposaran tant les darreres novetats discogràfiques, com també els discs que han esdevingut autèntics clàssics del gènere.

La iniciativa parteix de la voluntat de donar visibilitat al grups i intèrprets d'havaneres i a la seva activitat i producció discogràfica. Alhora, la mostra vol reivindicar el consum dels formats físics de la música produïda per totes aquestes formacions.

L'activitat s'ha programat per la vigília del Dia Europeu de la Música, que se celebra cada 21 de juny.

Lloc: Plaça Nova (Palafrugell)

Horari: 9.30h - 13.30h

Dia: Diumenge, 20 de juny