Dijous, 02 Juny 2022

Composicions finalistes del 14è Concurs de Composició d'havaneres de Catalunya - Josep Bastons

L'organització del Festival d'havaneres de Sant Pol de Mar i del Concurs de Composició d'Havaneres ha fet públiques les les composicions finalistes del catorzè concurs d'havaneres. Són aquestes:

- “Encara l’espera
lletra i música de Ricard Cors Boix

- “Dones de Sal
lletra de Neus Martinez Agustí i música de Emilio Sánchez Rubio

-“ El noi de L’Escala
lletra i música de Lluís Lozano Gonzalez

El veredicte final es farà públic durant el 20è Festival d’Havaneres de Firamar que se celebrarà el dissabte 20 d’agost a partir de les 10 del vespre.
El Jurat ha estat format per persones qualificades dins del món de la música i de les lletres i especialment dins del món de l’Havanera.

Enguany en el Festival d’Havaneres comptarem amb els grups Peix Fregit, Els Pescadors de L’Escala i Port Bo, i el divendres 19 d’agost tindrà lloc la
cantada d’havaneres amb Les Anxovetes