Diumenge, 24 Juliol 2022

Clara Marsó i Ernest Martínez presenten el concert "Melodies d'ultramar"

Dijous, 28 de juliol, al pati de la Biblitoeca de Palafrugell, a les 7 de la tarda

La cantant Clara Marsó i el guitarrista Ernest Martínez presentaran el proper dijous 28 de juliol el concert "Melodies d'ultramar" en el pati de la Biblioteca de Palafrugell dins del cicle d'activitats organitzades conjuntament entre la Fundació i la Biblioteca. Una proposta de sons cubans, milongas, boleros, americanes i havaneres, entre d'altres, formes musicals resultants d’un passat colonial amb influències indígenes, dels esclaus africans que hi vivien i dels europeus, arribades a Catalunya al segle XIX amb altres melodies de moda d’ultramar a través dels vaixells. Es tracta d'una proposta singular i original que combina algunes de les peces antigues i contemporànies més populars.

L'acitivtat és gratuïta, però cal realitzar una inscripció prèvia al telèfon 972 304 809 i al correu electrònic biblioteca@palafrugell.cat