Dimecres, 17 Març 2021

"Canta'm una havanera", el darrer disc del cantautor Lluís Lozano

Canta’m una havanera  és el reflex de la millor versió de si mateix, que és la de compositor i cantautor

El cantautor Lluís Lozano acaba de publicar "Canta'm una havanera", un recull de cançons de taverna amb denominació d’origen de l’Empordà que ens arriba fent-nos sentir el perfum del salanc de la mar.En aquest nou projecte Lozano ha comptat amb uns arranjaments originals i curosos de Marc Mas i Antoni Mas, del qui també s’ inclou un Tango en el disc.
L’han acompanyat 14 músics de gran nivell com ara: Pep Poblet, Frederic Descargues, Marta Cardona, Elena Martínez, Edgar Casellas, Antoni Mas, Mauri Campos, Fidel Cuentas, Pedrito Martínez, Ana Fernández, Joan Félix, Mònica Serra, Ramon Lozano i Raül Pérez que han acabat d’aportar una gran riquesa musical.