Dimarts, 20 Setembre 2022

41a. Fira de Calella

Amb motiu de la 41ª FIRA DE CALELLA, aquest divendres dia 23 de setembre  a les 7 de la tarda, l´Associació Foment de l'havanera de Calella organitza una vetllada d'especial interés a l'entorn de l'havanera.
A l´escenari central de la Fira obriran l´acte ELS FARONERS DE CALELLA, amb un recital que acabarà amb un rom cremat, i a continuació, al plató de Ràdio Calella Televisió es desenvoluparà la taula rodona  LES HAVANERES I ELS MITJANS DE COMUNICACIÓ I DIFUSIÓ, amb la intervenció de quatre realitzadors de programes radiofònics dedicats a l´havanera (Pere Domenech, Ramon Soto, Lluís Armentol i  Joan Brugués) i Carles Casanoves, ex-component de PORT-BO i autor de nombroses havaneres. Moderarà Enric Frigola, president de la Fundació Ernest Marató.

.