Xató

Xató neix de la mà de quatre amics apassionats de la música que amb el temps han anat desenvolupant un estil propi, amb unes veus i sonoritat diferenciades d'altres grups, així com un extens i variat repertori d'havaneres, valsos, balades, boleros i sardanes, sense deixar de beure de les principals fonts del món de l'havanera i del cant de taverna. Tot amb l'objectiu principal de cultivar i difondre aquest gènere amb rigor i qualitat.

Actualment, Xató som en Joan Parellada (tenor), en Josep Vila (acordió) en Jordi González (baríton i direcció musical) i en Ramon Sol (guitarra i veu baixa).

Especificacions

• Data de fundació: 2000