Xarxa

El grup d’havaneres Xarxa es va formar  l’octubre de l’any 1984 en el barri barcelonès del Poble Sec. Josep Lluís Romera i d’altres components, que provenen del món del cant coral, prenen la iniciativa de formar aquest grup. Després d’alguna reestructuració de membres del grup, entra a col·laborar en Ricard Padró, actual veu baixa i guitarra del conjunt. Comença, doncs, en aquesta època, el que serà la seva millor trajectòria professional.

Actualment el grup està format per en Faust Villalta,  tenor primer, Josep Lluís Romera, tenor segon, Ricard Padró, veu baixa i guitarra i Víctor Gómez, acordió.

Especificacions

• Data de fundació: 1984