Vent Fort

Som d'una terra on el vent bufa fort, però també gaudim de la bonança de la mar. Fundat l’any 1996, ens motiva especialment l'estudi, la història i la divulgació de l'havanera, des dels seus inicis fins a l'actualitat i per això el nostre repertori inclou havaneres antigues i noves, algunes de composició pròpia. Avui continuem navegant amb les nostres cançons i acompanyant-vos amb aquesta música marinera que tant ens agrada a tots.

A l’actualitat Vent Fort el formem en Gerard Fígols (1ª veu i acordió) en Toni García (2ª veu i guitarra) i en Xavier Pardina (3ª veu i cofundador del grup)

Especificacions

• Data de fundació: 1996