Ultramar

Ultramar és un grup innovador, dinàmic i creador, amb un estil propi  caracteritzat  principalment pels cuidats arranjaments de les cançons, la variació i harmonia de les veus, i la personal interpretació dels temes originals escollits del repertori internacional i tradicional, així com de composicions pròpies i d’autors contemporanis. La recerca de la màxima qualitat i la bona comunicació amb el públic són la nostra preocupació constant que, afortunadament, es veu recompensada a cada concert  amb la càlida  acollida que sol manifestar la gent que ens segueix i ens escolta. Actualment, Ultramar està format per la Núria Berengueras ( veu, guitarra i cofundadora del grup)  l’Agustí Alonso (veu i acordió) en Joan Ramon (baix, guitarra i veu) i en Rafa Pino, (baix, guitarra i veu)

Especificacions

• Data de fundació: 2000