La Guingueta

El nostre repertori gira al voltant de l'havanera i la cançó de taverna amb alguna pinzellada de la Nova Cançó i cançons pròpies. La diversitat d'experiències musicals anteriors dels components del grup -cançó d'autor, rock, flamenc, cant coral- li dona el color particular que oferim en cada concert. Totes les peces les arrangem cercant la varietat en la instrumentació i en la polifonia, jugant amb el mestissatge dels ritmes. En cada concert cerquem la complicitat i la participació del públic amb una posada en escena plena de de sensibilitat frescor i entrega. La Guingueta som en Jordi Giralt (veu tenor, baix i ukelele), Salvador Millera (veu baríton, acordió diatònic i harmòniques) Pere Regordosa (veu baix, guitarra i percussions fines) i Diego Paque (percussions i cors).

Especificacions

• Data de fundació: 2014