L'Empordanet

L’Empordanet ens sentim representants d'una renovació generacional amb la vocació de cantar els repertoris que al llarg dels anys han esdevingut més tradicionals o bé aquelles cançons que corren el perill de quedar en l'oblit. Això no treu que vulguem mirar de reüll al futur incloent al repertori cançons de composició pròpia. En el nostre repertori volem reflectir experiència i renovació generacional, respecte per la tradició i desig d'innovació, rigor i festa, espontaneïtat i cura. Tot plegat amb una instrumentació elaborada.

Avui l’Empordanet som en Lluís Bofill (guitarra i veu i director de l'Empordanet), Xavi Jonama (veu), i Daniel Regincós (violencel i veu).

Especificacions

• Data de fundació: 2003