Faroners de Calella

Faroners de Calella és un grup d'havaneres i cant de taverna fundat el 2017. La nostra formació és de tres veus amb dues guitarres i contrabaix. En el nostre repertori incloem havaneres, valsets, sardanes i d'altres peces de diferent estil. La durada de l'actuació és d'hora i mitja i disposem d'equip de so i il·luminació. Tot i ser un grup jove, la direcció d'en Lluís Sarriera, amb més de trenta anys en el món de l'havanera, ens permet assolir un gran repertori. La formació està integrada per Lluís Sarriera Rojas (veu i guitarra), Lluís París Muñoz (veu i guitarra) i Josep Barri i Vila (veu i contrabaix).

Especificacions

• Data de fundació: 2017