Lunes, 08 Abril 2019

Propostes de reculls d'havaneres per Sant Jordi

Calella de Palafrugell i les havaneres

Llibre reeditat per la Fundació Ernest Morató l'any 2016 amb motiu del ciquantanari de la Cantada de Calella, apareguda arran de la publicació d'aquest llibre l'any 1966. La reedició inclou el CD de la Cantada de can Batlle de 1966, la cantada que va donar lloc a la tradicional Cantada d'Havaneres de Calella de Palafrugell

Autors: Francesc Alsius, Frederic Martí i Joan Pericot

Recopilació de les partitures: Ernest Morató

Transcripció: Frederic Sirés

Preu: 18 €

Álbum de Habaneras

Primera recopilació d'havaneres editada a Catalunya. L'obra va ser publicada l'any 1948, i reeditada el 1998, i recull una vintena d’havaneres populars que es cantaven a la Costa Brava als anys quaranta i cinquanta. L'autor de la recopilació i la transcripció és el compositor Xavier Montsalvatge, l'autor de les il·lustracions, Josep Mª Prim el periodista Néstor Luján, l'autor del pròleg.

Preu: 20€

Recull d'havaneres i cançons de taverna de l'Empordà

Recopilació: Ricard Balil i Forgas

Transcripció musical: Tània Balil Lozoya

Il·lustracions: Toni Guillén Cama

Moltes de les cançons recollides en aquesta publicació han estat recobrades d’antigues gravacions que Ricard Balil va fer dels antics cantaires de la zona entre Begur i Calella dels anys 1950-70. La majoria no s’han sentit des de llavors i pocs cantaires contemporanis les recorda.
Amb la intenció que aquestes cançons quedin per a les generacions futures i per assegurar-se de transmetre no només les melodies sinó la manera de cantar-les com ho feien els cantaries d’abans, els autors han considerat rellevant incloure una gravació de les 50 cançons que comprenen la publicació.

Preu: 29 €

Vendes a través del correu elctrònic: funda@fundacioem.com o el telèfon 972611514

Mapa de ubicación