Jueves, 01 Agosto 2019

Presentació de llibre i xerrada: "Salvador Dabau.De mestre d'escola a compositor d'havaneres"

Divendres, 9 d'agost a les 19.30h, a la Biblioteca de Palafrugell

El proper divendres 9 d'agost, a les 19.30h, a la sala polivalent de la Biblioteca de Palafrugell, Lluís Brugués i Agustí, Doctor en Pedagogia i exprofessor de la UdG i del Conservatori de Música de la Diputació de Girona i Albina Varés i de Batlle, professora de música i tècnica de l'Arxiu Municipal de Girona, tanquen el cicle de xerrades del 2019 amb la conferència Salvador Dabau. De mestre d’escola a compositor d’havaneres, que servirà, també, per presentar la biografia que han escrit sobre aquest compositor.

L'arxivera Albina Varés i l'estudiós de músics gironins Lluís Brugués són els autors de la primera biografia d'aquest mestre d'escola i músic, conegut per les nombroses sardanes que va compondre i també per algunes havaneres. Per la redacció del llibre, que recupera diversos episodis de la trajectòria professional i humana de Dabau, els autors s'han documentat a partir d'unes memòries poc conegudes que Salvador Dabau va començar a escriure als anys setanta.

Mapa de ubicación